året 09

Mycket som hänt under detta år, både bra och mindre bra. 
Det mest betydande som hänt är resan som jag fick av Niklas att åka till london, helt underbart! Första utomlandsvistelsen och flygresan, chockerande för många, en livsnyhet för mig...Ska definitivt göras om snart, nu vill jag ha mer luft under vingarna och upptäcka världen!!

Semester var härligt, det som inte var lika kul var när N åkte iväg till roskilde i en vecka, väldigt konstigt att vara utan sin närmsta...
Blindtarmen opererades bort, började med magont och akuten och fortsatte med operation-sjukskrivning-återbesök-information om funnen tumör-prover-väntan-positiva besked-lättnad...

En resa till göteborg gjordes med mina kära, mycket trevligt och många glada minnen!!...Chipåååång och vin...

Nu väntar det nya året bakom hörnet, några mål finns uppsatta!
- flytta hemifrån
- ut och resa!
- leva livet!

//Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0