you make me feel good

Var ju på kräftskiva förra helgen vilket var sjukt kul! Har saknat dom en massa...skönt att få komma iväg för ett tag också, även om det bara var över en helg. 

Hösten är här nu och med det dåligt väder och mörkare dagar, vilket inte ligger som topp tio på min favoritlista, snarare tvärtom. Mår inte bra av hösten, har hänt för mycket under dom tidigare höstmånaderna för att det ska kunna vara någon mysig årstid, hoppas du vill ändra på det tillsammans med mig..Jag vill kunna må bra och göra saker utan att känna nedstämdhet. Mår inte heller bra av att se dig såhär, att veta hur du känner och hur du tänker, vill bara kunna krama om dig och säga att det kommer ordna sig, för det kommer det göra, i sinom tid, jag lovar, och jag kommer att finnas där för dig.

Precis hemkommen från en trevlig tjejmiddag med mina käraste, så underbara människor! Jag kommer sakna dig en hel del gardinen när du är borta, kommer bli tomt utan dig.

Nu är det godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0