Var sak tar sin tid

Redan vecka 39 vilket betyder att snart är det vecka 40 och då är det bara 10 veckor kvar till jul, skrämmande att det går så fort.

Förra veckan så var det sightseeing blandat med utgång. Hade besök från pittsburgh vilket var väldigt kul. Dock så märker man att man inte har så bra koll på bra turistställen i stockholm, blev lite gamla stan, skansen och vasamuseet, kändes väldigt svenskt :) Gjorde stan osäker både onsdagen och lördagen tillsammans med några andra trevliga filurer.

Denna vecka så är det ledig helg, vilket ska bli kalasskönt. Ska fira Gardinen på fredag och samtidigt ta avsked eftersom hon ska leta sig neråt mot varmare länder och uppleva en del av världen. Kommer sakna den tjejen alldeles för mycket..

Ledig imorn, detta innebär shopping, fika och träning...jovisst, träningen ska börja nu "igen", jisses, måste ju komma igång nu, skäms varje gång jag ser på mitt kontoutdrag att 462 :- har betalats utan att jag ens har varit där..måste bli ändring på det genast.

Du är mitt lyckopiller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0